מערך הדוברות

עובדים יקרים,

 

במהלך חופשת סוכות תוכלו ליהנות מביקור במוזיאון המדע בירושלים, כחלק מהשת"פ של מקורות עם המוזיאון במסגרת תערוכת "שדות המחר" העוסקת בחקלאות, בתערוכה במוזיאון הרצל לילנבלום, בה לוקחת "מקורות" בסיפור פיתוח תשתיות המים ב-70 שנות מדינה ובמרכז המבקרים באתר "אשכול", שעבר לאחרונה תהליך אוטומוזיציה לשיפור חוויית המבקרים.  

 


שת"פ עם מוזיאון המדע

 

"מקורות" לוקחת חלק בתערוכה העוסקת בחקלאות העתיד, לרבות טכנולוגיות ואמצעי השקייה פורצי דרך. במסגרת התערוכה "מקורות" מציגה לציבור הרחב את מפעל ה"קו השלישי לנגב", אשר באמצעותו מגשימה "מקורות" מספר יעדים לאומיים, ביניהם ניצול שפכי גוש דן לצביעת אדמות הנגב בירוק ולפיתוח חקלאות מתקדמת באזור כעוגן התיישבותי וכלכלי - התוצרת המופקת מהמים המושבים לנגב, מופנית אף לייצוא ומחזקת את מעמדה של מדינת ישראל בעולם כמעצמה חקלאית.  מפעל ה"קו השלישי לנגב" הוא מהבולטים ויוצאי הדופן ומהווה חלק נכבד מהישגי המדינה לאורך 70 שנות עצמאותה.

הכרטיסים שחולקו הינם בתוקף עד לסוף חודש יוני 2019.

 

 

שת"פ עם מוזיאון הרצלילנבלום

 

במלאת 70 שנה למדינה, מוזיאון הרצלילנבלום, מוזיאון לבנקאות ונוסטלגיה תל אביבית מציג את תערוכת "הצד הציוני של המטבע". התערוכה כוללת צילומים, טקסטים וחפצים הממחישים את המצב המורכב של ישראל הצעירה, את המחיר האנושי והכלכלי של מלחמת העצמאות, קליטת גלי העלייה, מדיניות הצנע, מטבע ועוד. "מקורות" שתרמה רבות לבנייתה ולצמיחתה של המדינה, לוקחת חלק בתערוכה ומוצגת בחלל התשתיות הלאומיות.

אתם מוזמנים לבקר בתערוכה, בתיאום מראש.

 

 

"אוטומציה" במרכז המבקרים אתר "אשכול"

 

לאחרונה עבר מרכז המבקרים באתר "אשכול" תהליך של אוטומציה, על מנת להתאים את אופן ההדרכה לקהל העכשווי הפוקד את המרכז. שינוי תוכנה וציוד אלקטרוני מקצר את  זמן ההדרכה ואיכותה. 

במסגרת האוטומציה עודכנו חלק מחללי המרכז, בתוכן ובנראות, על מנת למקסם את חוויית המשתמשים.

הביקור נעשה בתיאום מראש. פרטים באתר החברה.

לתגובות, כתבו אלינו | שלח לחבר | הדפס |
Share |
למעלה